Jednoduchá reklamace.

Jak reklamovat vadné nebo nesprávné zboží.
 
 
Na zboží se vztahuje dvouletá záruční doba. Záruku lze uplatnit na vady zboží způsobené chybou při výrobě a na vady materiálu. Na vady způsobené zejména běžným opotřebením, nevhodným ošetřováním, nevhodným použitím, neopatrným zacházením apod. se záruka nevztahuje.

Záruka vrácení peněz.
Jsme přesvědčeni, že dodané zboží uspokojí vaše očekávání. Zároveň jsme si vědomi, že si je nemůžete předem prohlédnout ve skutečnosti a tak může dojít k tomu, že si objednáte něco jiného, než jste si představovali. Abyste toto riziko nepodstupovali, dodržujeme záruku vrácení peněz: V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000, má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud bezprostředně po obdržení zásilky zjistíte, že vám zboží nevyhovuje, můžete nám jej bez udání důvodu do čtrnácti dnů od obdržení vrátit a peníze vám budou v plné výši (tj. cena za zboží a poštovné a balné) obratem zaslány zpět (bankovním převodem nebo poštovní složenkou).

Podmínky pro vrácení peněz:
- Zboží musí být naprosto nepoškozeno, čisté, dobře zabalené a schopné dalšího prodeje.
- K vracenému zboží musí být přiložena kopie dokladu o zaplacení.
- Zboží zašlete zpět do čtrnácti dnů od obdržení.
- Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Jednoduchá reklamace.
Pokud dojde k poškození zboží při přepravě, neprodleně nás informujte, nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Dostanete-li nedopatřením vadné nebo jiné než objednané zboží, máte právo na jeho výměnu. Zjištěné vady nám prosím oznamte co nejdříve e-mailem pomocí kontaktního formuláře, případně telefonicky. Do zprávy uveďte jaké zboží reklamujete, důvod reklamace, číslo objednávky a číslo účtu pro případ vrácení peněz.
Vadné nebo jiné než objednané zboží nám co nejdříve pošlete zpět poštou jako běžný balík (na dobírku nebude přijato) na naši adresu. Zboží vracejte pokud možno v původním, nepoškozeném obalu, respektive v takovém obalu, který jej zabezpečí před poškozením během přepravy.
V případě zjištění vady vám zboží vyměníme nebo vám vrátíme peníze ve výši ceny zboží.

Poštovné při vrácení zboží.
Pokud jste obdrželi jiné než objednané zboží a vracíte jej k výměně, uhradíme vám poštovné, které jste zaplatili při odeslání, složenkou nebo bankovním převodem.
V případě, že se rozhodnete zboží vrátit k uplatnění reklamace, uhradíme vám poštovné, které jste zaplatili při odeslání, složenkou nebo bankovním převodem, po uznání reklamace.
Nehradíme poštovné, které jste zaplatili v případě, že se rozhodnete zboží vrátit bez výměny.
Po dohodě s kupujícím můžeme kompenzovat náklady na poštovné připsáním bonusu v odpovídajíci výši, který je možno využít v podobě slevy při dalším nákupu v Erbariu nebo našich dalších eshopech.

Pokud potřebujete další informace k nákupu v Erbariu, kontaktujte nás.
Poslední změna: 27.1.2012.